woensdag 14 september 2016

Sketch Saturday #429

Mijn tante heeft onlangs de sleutel van haar nieuwe huis gekregen. Ze houdt heel erg van post krijgen, dus tijd voor een kaartje! Ik zag de sketch bij Sketch Saturday langskomen. Het inspireerde me direct voor dit kaartje:


Het stempelen was niet zo eenvoudig. De lijntjes in de stempels zijn heel fijn. Bij het eerste papier dat ik gebruikte, liep het hele afdrukje vol en zag je dus geen streepjes en stipjes meer. Bij het tweede papier ging dat beter. Verder was het ook lastig om alles op de goede plaats te stempelen. Uiteindelijk is het gelukt! 
Zelf vind ik de tekststempel erg mooi. Nu kon ik hem een keer gebruiken. Yes!

7 opmerkingen:

  1. Dit ziet er super uit. mooi gestempeld. Ik geloof best dat het pittig was om dit zo te stempelen. precies werkje. Super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, lieve kaart! De huisjes zijn prachtig gestempeld, in mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes heb je gebruikt en prachtig gestempeld!! Ja het papier kan enorm van invloed zijn op het resultaat.... Het is helemaal goed gekomen! De tekststempel is mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh dit vind ik super. Volgens mij is het een set van PTI. Die huisjes vind ik zoooooo leuk! Prachtig gestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lopen een beetjen scheefje beef ;) Ja, het soort papier komt erg nauw met deze stempels. Erg goed gelukt met dit papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card. Love your take on the sketch. Thanks for joining us at Sketch Saturday and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen